Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stort tack! Då ska jag kika runt och se ifall jag kan få tag på ett par!RWD sa:Det var inte EPF tyvärr, årsmod -14 tror jag.
Det var sista paret de hade och bromsarna passar mina nuvarande skidor så jag slog till.
Kommer inte tura jätte mycket utan mera utifall att.
Ställer DIN på 8 så de ska nog räcka.
@Goora , köpte dem på xxl i sisjön, men såg nu att de finns på flera andra butiker också, Örebro Linköping, Sundsvall, Bäckebol GBG Verkar dock inte vara EPF som det är på bilden, i varje fall inte i Gbg, ringde och kollade.
Säljaren lät lite osäker på årsmodellen, sa först 13/14 men det var bara för att det stod Baron 13 (DIN värdet alltså) på kartongen, sen trodde han 14 eller 15.Goora sa:Någon som vet ifall det skiljer sig något mellan 14/15 och 15/16 Barons mer än färgen?
årets är svart/silver, 14/15 är svart-vit-röd. Var det EPF du hade? isf kanske du fått årets?RWD sa:Säljaren lät lite osäker på årsmodellen, sa först 13/14 men det var bara för att det stod Baron 13 (DIN värdet alltså) på kartongen, sen trodde han 14 eller 15.Goora sa:Någon som vet ifall det skiljer sig något mellan 14/15 och 15/16 Barons mer än färgen?
De var svarta/silver
Nej inte EPF tyvärrGoora sa:årets är svart/silver, 14/15 är svart-vit-röd. Var det EPF du hade? isf kanske du fått årets?RWD sa:Säljaren lät lite osäker på årsmodellen, sa först 13/14 men det var bara för att det stod Baron 13 (DIN värdet alltså) på kartongen, sen trodde han 14 eller 15.Goora sa:Någon som vet ifall det skiljer sig något mellan 14/15 och 15/16 Barons mer än färgen?
De var svarta/silver
mod 14/15 verkar finnas i Norrköping, kikar in där på onsdag och slår väl till![]()
Hade de EPF modellen i Norrköping?Goora sa:årets är svart/silver, 14/15 är svart-vit-röd. Var det EPF du hade? isf kanske du fått årets?RWD sa:Säljaren lät lite osäker på årsmodellen, sa först 13/14 men det var bara för att det stod Baron 13 (DIN värdet alltså) på kartongen, sen trodde han 14 eller 15.Goora sa:Någon som vet ifall det skiljer sig något mellan 14/15 och 15/16 Barons mer än färgen?
De var svarta/silver
mod 14/15 verkar finnas i Norrköping, kikar in där på onsdag och slår väl till![]()
Nae tyvärr inte, det var 13/14 år modell precis som din. Så jag avstod med förhoppningen att man kan köpa årets till ett schystare pris framöver. Lite dumt att de flaggar det på hemsidan.RWD sa:Hade de EPF modellen i Norrköping?Goora sa:årets är svart/silver, 14/15 är svart-vit-röd. Var det EPF du hade? isf kanske du fått årets?RWD sa:Säljaren lät lite osäker på årsmodellen, sa först 13/14 men det var bara för att det stod Baron 13 (DIN värdet alltså) på kartongen, sen trodde han 14 eller 15.
De var svarta/silver