Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
base unit ABS eller liknande UTAN själva systemet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vegar" data-source="post: 1078627" data-attributes="member: 115922"><p>Om jag tolkar ABS' hemsida så är det ca 2,2 - 2,4 kilo för själva base-unit beroende på om man vill ha stål eller kålfiber patroner. Sedan tillkommer zip on bag i den storlek man vill ha. Inte att det är jättemycket, men sedan är det för mig även priset som är lite högre än en vanlig rygga. Och köpte precis nya bindningar och pjäxor så avvaktar jag gärna med större investeringar till nästa säsong. Jag får låna ABS denna säsong om jag vill. Totalen gör att jag kan fixa en zip on nu om jag ändå skall fixa base unit sen. Om det är en setup om funkar vet jag inte. Men tänkte kolla lite om andra tänkt som jag. Jag kanske bara krånglar till det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vegar, post: 1078627, member: 115922"] Om jag tolkar ABS' hemsida så är det ca 2,2 - 2,4 kilo för själva base-unit beroende på om man vill ha stål eller kålfiber patroner. Sedan tillkommer zip on bag i den storlek man vill ha. Inte att det är jättemycket, men sedan är det för mig även priset som är lite högre än en vanlig rygga. Och köpte precis nya bindningar och pjäxor så avvaktar jag gärna med större investeringar till nästa säsong. Jag får låna ABS denna säsong om jag vill. Totalen gör att jag kan fixa en zip on nu om jag ändå skall fixa base unit sen. Om det är en setup om funkar vet jag inte. Men tänkte kolla lite om andra tänkt som jag. Jag kanske bara krånglar till det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
base unit ABS eller liknande UTAN själva systemet
Tillbaka
Topp