Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
base unit ABS eller liknande UTAN själva systemet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasqvitslund" data-source="post: 1078641" data-attributes="member: 135421"><p>Nu vet jag inte om detta gäller för alla men den "base-unit" som jag har från ABS går det inte att lossa på systemet, det sitter väldigt permanent, utan då får man kika på något annat system som är flyttbart. Jag hade nog satsat på att hittat en begagnad rygga eller någon på rea till denna vintern för att sedan hitta en med ABS till nästa säsong. Men den som du länkade, är det något fel på den Zip-on? Verkar ju smidigt att ha två olika backpanels som du kan använda beroende på vad som efterfrågas för dagen, och sen ha två olika zip-ons beroende på hur mycket man vill ha med sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasqvitslund, post: 1078641, member: 135421"] Nu vet jag inte om detta gäller för alla men den "base-unit" som jag har från ABS går det inte att lossa på systemet, det sitter väldigt permanent, utan då får man kika på något annat system som är flyttbart. Jag hade nog satsat på att hittat en begagnad rygga eller någon på rea till denna vintern för att sedan hitta en med ABS till nästa säsong. Men den som du länkade, är det något fel på den Zip-on? Verkar ju smidigt att ha två olika backpanels som du kan använda beroende på vad som efterfrågas för dagen, och sen ha två olika zip-ons beroende på hur mycket man vill ha med sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
base unit ABS eller liknande UTAN själva systemet
Tillbaka
Topp