Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst för familj Nendaz, Veysonnaz eller Grimentz?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="uttryck" data-source="post: 605747" data-attributes="member: 76153"><p>Tack Lars! Vi har även kollat in Anzere och tyckte det såg bra ut, lite modernare liftar där också verkar det som m en gondollift till toppen, sånt uppskattas, ger mer effektiv åkning om man kommer snabbare upp. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Arolla såg ju otroligt fint ut men kanske blir man lite less på att åka en o en i knappliftarna där. Vi ska dit 2-9 mars så förhoppningsvis är det inte för sent för att det ska vara hyffsat m snö där. Ev tänkte vi kanske ta en hotellnatt i Verbier för att komma närmare där innan vi åker hem från Geneve igen. Kan ju vara kul att se det också. Men kanske är smockat m folk där. Var i franska Avoriaz i mellandagarna för något år sedan o där var det som värsta boskapsfållan när man skulle in mot liftarna. Lite panikkänsla nästan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="uttryck, post: 605747, member: 76153"] Tack Lars! Vi har även kollat in Anzere och tyckte det såg bra ut, lite modernare liftar där också verkar det som m en gondollift till toppen, sånt uppskattas, ger mer effektiv åkning om man kommer snabbare upp. :-) Arolla såg ju otroligt fint ut men kanske blir man lite less på att åka en o en i knappliftarna där. Vi ska dit 2-9 mars så förhoppningsvis är det inte för sent för att det ska vara hyffsat m snö där. Ev tänkte vi kanske ta en hotellnatt i Verbier för att komma närmare där innan vi åker hem från Geneve igen. Kan ju vara kul att se det också. Men kanske är smockat m folk där. Var i franska Avoriaz i mellandagarna för något år sedan o där var det som värsta boskapsfållan när man skulle in mot liftarna. Lite panikkänsla nästan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst för familj Nendaz, Veysonnaz eller Grimentz?
Tillbaka
Topp