Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst i april...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 152406" data-attributes="member: 49214"><p>Säkert en fråga som varit uppe innan, men i brist på tid och snabb internetuppkoppling...</p><p></p><p>Då jag pga av annat inte haft möjlighet att åka skidor ännu i år undrar jag vart i alperna jag ska åka i mitten av april? Eller man ska satsa på ex. Narvik, som jag hört ska vara som bäst i april?</p><p>Och ska man ska ta en paketresa om det finns kvar eller man bara ska köpa en resa ner och sen fixa allt annat på plats...det kan ju inte vara så stor brist på boende...</p><p></p><p>Tack...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 152406, member: 49214"] Säkert en fråga som varit uppe innan, men i brist på tid och snabb internetuppkoppling... Då jag pga av annat inte haft möjlighet att åka skidor ännu i år undrar jag vart i alperna jag ska åka i mitten av april? Eller man ska satsa på ex. Narvik, som jag hört ska vara som bäst i april? Och ska man ska ta en paketresa om det finns kvar eller man bara ska köpa en resa ner och sen fixa allt annat på plats...det kan ju inte vara så stor brist på boende... Tack... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst i april...
Tillbaka
Topp