Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst i april...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AbsolutIggy" data-source="post: 152407" data-attributes="member: 57901"><p>Alperna i april kan vara väldigt olika. Det kommer att finnas snö kvar i pisterna, men det är mycket möjligt att det är gräsfläckar i pisten och väldigt blöt snö.</p><p></p><p>Jag har varit och åkt en dag i mitten av april förra året. Det fanns snö, och man kunde åka ner till dalen i Flims. (Skidområdet Flims-Laax)</p><p></p><p>Om du har möjlighet, kolla 1-2 veckor i förväg hur snön är i alperna innan du bestämmer dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AbsolutIggy, post: 152407, member: 57901"] Alperna i april kan vara väldigt olika. Det kommer att finnas snö kvar i pisterna, men det är mycket möjligt att det är gräsfläckar i pisten och väldigt blöt snö. Jag har varit och åkt en dag i mitten av april förra året. Det fanns snö, och man kunde åka ner till dalen i Flims. (Skidområdet Flims-Laax) Om du har möjlighet, kolla 1-2 veckor i förväg hur snön är i alperna innan du bestämmer dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst i april...
Tillbaka
Topp