Bäst just nu!

Victor_J

Ny medlem
Bäst just nu!
Kan inte vänta längre.. måste åka skidor!!
Nån som har nåt bra tips om vart man ska åka om man vill få snö nu! Eller om ett par dar!! inte mer!
MVH Victor

Bäst just nu!
Tja, när man maste sa maste man... :-) Jag bor i St. Gallen i Schweiz och här har de nu lovat en del snö de kommande dagarna. Mitt tips är att aka till nagon glaciär (typ Stubaier eller Hintertux i Österrike) där de har ett nagot sanär bra underlag fran början. Da behöver det inte komma sa mycket snö för att förhallandena skall bli trevliga eller atminstone uthärdliga. Flyg ner till München (SAS, Lufthansa bl.a.) och ta taget därifran; brukar inte vara sa dyrt. Alternativt Friedrichshafen vid Bodensjön (Ryan Air) + tag. Själv väntar jag nog tills det kommer en rejäl "dump" innan jag begar säsongspremiär. Ha det bra!

MVH
Daniel

Bäst just nu!
Oops, tänkte inte pa att du kanske menade Sverige. Ursäkta. Om du ända är sugen pa alperna: jag glömde tipsa om bästa flygsökmotorn (som jag hittat i alla fall); www.expedia.de.

Daniel

Bäst just nu!
Men i Tärnaby finns d ju ingen snö tysligen.. Dom sa det på nyheterna att damlandslaget hade fått flytta på sig för att hitta snö..

Tillbaka
Topp