Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst skidåkning vid säsongens slut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1084676" data-attributes="member: 132445"><p>Alperna så pass sent känns som en ordentlig chansning, speciellt ett relativt kasst snöår som detta verkar vara(hittills iaf). Ifall det börjar snöa framöver kan det mycket väl vara något, men verkar en aning kasst med det. Fick dock en meter den 21:a april då jag säsongade i Valdi 2012-13 så ingenting är väl omöjligt. </p><p></p><p>Jag går hursomhelst i liknande tankar (pluggar dock) och funderade på att dra upp med ett gäng vänner till Riksgränsen kring påskhelgen 13-17 april (sådär lagom innan tentan den 21), vårt största problem är väl dock transporten - flyg nerifrån Skåne/Köpenhamn till Kiruna verkar vara en aning klurigt att få till på studentbudget. </p><p>Hur det ser ut med boende väl i gränsen har jag inte kollat på än, något tips för att komma undan så billigt som möjligt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1084676, member: 132445"] Alperna så pass sent känns som en ordentlig chansning, speciellt ett relativt kasst snöår som detta verkar vara(hittills iaf). Ifall det börjar snöa framöver kan det mycket väl vara något, men verkar en aning kasst med det. Fick dock en meter den 21:a april då jag säsongade i Valdi 2012-13 så ingenting är väl omöjligt. Jag går hursomhelst i liknande tankar (pluggar dock) och funderade på att dra upp med ett gäng vänner till Riksgränsen kring påskhelgen 13-17 april (sådär lagom innan tentan den 21), vårt största problem är väl dock transporten - flyg nerifrån Skåne/Köpenhamn till Kiruna verkar vara en aning klurigt att få till på studentbudget. Hur det ser ut med boende väl i gränsen har jag inte kollat på än, något tips för att komma undan så billigt som möjligt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst skidåkning vid säsongens slut?
Tillbaka
Topp