Bästa allround pjäxan?

wipp

Ny medlem
Bästa allround pjäxan?
Tjena jag undrar vilken som e den bästa allround pjäxan just nu på marknaden?
som passar för lite jibb, offpist och pist

Bästa allround pjäxan?
Beror nog till största delen på dina fötter och din teknik. Jag, med mina breda ankfötter, är ruskigt nöjd med ett par Salomon Crossmax 10.0 och tycker de funkar till allt.

Bästa allround pjäxan?
Eller ännu hellre, skit i att beskriva fötterna och ta med dig dom, fötterna alltså, till en bra butik som hjälper dig en pjäxa som passar dina fötter och din åkstil!

Bästa allround pjäxan?
hehe jo det går ju också:p men hur duktiga e de tillexempel på inter sport och sån skit.... kan den nått om pjäxorna själva lr har de läst på bara?

Bästa allround pjäxan?
"Namn: Filip
Ålder: 16
Bor: Stockholm"
Hmm, Stockolm? Finns det inte några fler butiker än Intersport och sån skit där???

Bästa allround pjäxan?
Om vi vänder på det, vad är det som säger att en pjäxa är bra för DIG och DINA fötter för att nån här på Freeride säger "Köp ett par Head Supercrossmax 11.94TIII, dom är stencoola och bara så bäst!!!"?

Bästa allround pjäxan?
De som säger att crossmax 10 är en bra alroundpjäxa är inte alt för smarta eftersom den har 110 i flex, den är med andra ord stenhård. den är typ bara bra till störtlopp och skicross på elitnivå.

Bästa allround pjäxan?
Jibban: Om du varit läskunnig hade du sett att jag skrev att JAG var nöjd med mina Crossmax. Inte att det var en bra allroundpjäxa för alla, utan att pjäxvalet beror på individuell teknik och fötternas utseende.

Tillbaka
Topp