Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
moget svar för vara 34 år !JL76 sa:jag gillar : "POSTA INTE SAMMA TRÅD SOM ALLA ANDRA SMÅJIBBERS REDAN POSTAT FÖRUT"
den svänger fint, man kan nynna på den när man sitter framför datorn också, testa vet ja!
lolHuuuuuugz sa:linus_idiot1997@hotmail.com
Word ^^Brattis sa:moget svar för vara 34 år !JL76 sa:jag gillar : "POSTA INTE SAMMA TRÅD SOM ALLA ANDRA SMÅJIBBERS REDAN POSTAT FÖRUT"
den svänger fint, man kan nynna på den när man sitter framför datorn också, testa vet ja!
oj förlåt om jag sänker nivån på forumet, ska bara svar med seriösa essäer som ni andra gör....CHjalmeby sa:Word ^^Brattis sa:moget svar för vara 34 år !JL76 sa:jag gillar : "POSTA INTE SAMMA TRÅD SOM ALLA ANDRA SMÅJIBBERS REDAN POSTAT FÖRUT"
Gråter du också eller?JL76 sa:oj förlåt om jag sänker nivån på forumet, ska bara svar med seriösa essäer som ni andra gör....CHjalmeby sa:Word ^^Brattis sa:moget svar för vara 34 år !