Flow har väl fina bindningar och 32 har ju bra boots.
Men det varierar, så klart. Du kanske åker offpist, park, pist eller allround, bootsen är anpassade til åkning som du ska köra.
En stepin bindning är bra om du är snowboardlärare, för att hjälpa ungarna som ramlar och sånt, sen har vi bindningar som sitter direkt på brädan, utan dämpning, för att få mer känsla. Och så får vi inte glömma bindningarna som är avsedda till park, som har en tjock "sula" för att absorbera hopp.