Bästa minnet från säsongen 06/07?

Shawty

Ny medlem
Heej. Samla och dela alla era minnen från säsongen! Vet att vissa fortfarande håller på och åker inkluderat mig själv.

Glad Påsk alla. peeeace!

Senast ändrad:
har väl inget speciellt jag kommer på men får väl säga att min alpresa var en höjdare.
Var även i åre över jul och det var oxå nice.
Kanske kommer bästa minnet nästa vecka i åre ?

Glad påsk

Som du påpekar är det lite väl tidigt för att summera säsongen. Jag tror nog att de bästa stunderna kommer bli nu de kommande veckorna, har nästan två veckor konstant skidåkning framför mig med polare, först i Åre, sedan Ramis...

har inte varit på så många ställe i år, så det måste nog vara åre under sportlovet som är mitt bästa minne, även om jag inte minns så mycket

Åka i Björklinge dream park har ju varit fett grymt. Och för er som inte vet vad Björklinge dream park är (Ni borde inte veta vad det är) så är det några hopp, en hemmagjord box, en hemmagjord rail (som blivit snodd, haha). Vi var ett gäng skidåkare som byggde detta då det inte är alltför nära till närmsta skidanläggning. Det har varit fett att äntligen kunna åka skidor varje dag även om det var Sveriges sämsta dream park.

mvh Lindajn

1500 fallmeters skogsåkning och studsande på stora pillows med 30cm under brädan här i Whistler...Tänk om man kunde konservera en känsla.....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp