Bästa parken i sverige

Bästa parken i sverige
kläppen har jag hört!

Tokigarobban: Skämtar du?!?!!?! den är ju inte så bra, då är kugnsbergets bättre, det är så jäkla flacka kickar i sälen

Bästa parken i sverige
Okej då, Men jag gilalr inte flacka kickar

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

FÖRLÅT!

Bästa parken i sverige
JAg gillar pulkabacken här i stan... går å sätta feta backflips med stjärtlapp där... annars er ju kläppens jäla bra =)

Bästa parken i sverige
Parken på min tomt! 1 nedfart, 1 rail, 0 liftar!

Förresten så var inte kickarna i tandådalen flacka när jag var där förra året, och så har de sköna boxar.

Bästa parken i sverige
Kläppen eller tandådalen.. Men Värmullsåsen drog i fjol igång att bygga park . och det blev mycket bra ! i år kommer det att bli en av dom största parkerna i sverige ! inom 2- veckor kommer det nog att finnas en helgrym parrk här i Hagfors . den ska vara över 1000 meter lång .. med mängde r av rails big jumps funboxes mm.

Bästa parken i sverige
Hallå ! hur ofta skriver nån här egenteligen ?? det händer inte ett skit på en dag i forumet ju..
Jämför man med www.managerzone.com där folk skriver dygnet runt flera inlägg i minuten

Bästa parken i sverige
Va i tandådalen igår och blev grymt besviken på parken ! inte på off-pist därimot ! men parken va inte så häftig tyckte jag ! fast det va ju rätt dimmigt å så men fanns fö r lite rails mm. !

Tillbaka
Topp