Bästa parken?

isensevenn

Ny medlem
Bästa parken?
Har nu vart på några olika ställen i alperna men har blivit besviken på parken på varje ställe. Är parkerna i sverige bättre än i alperna eller har jag bara vart på fel ställen? Om ni vet nått ställe med schysta parker så tipsa gärna :)

Bästa parken?
Grunken sa:
vans penken park i mayrhofen säg vara ganska bra
Skulle vilja säga att vans penken parken i mayrhof är bland det sämsta jag någonsin åkt, ja menar kicken håller inte mina inverterade 720´s. Fly in uppe på Rendl i Anton är ju tokigt najs. Ja menar vi har beachen, solen och brudarna...fan va anton äger i år. Detta kommer från en man som ärligt talat kan säga ha åkt en hel del park i sina dar och insett att det inte är så jävla häftigt. Vi snackar lagg och meterdjup snö, i anton.

Fan va life e najs när man äger i anton!

Pj.

Bästa parken?
isensevenn sa:
Om ni vet nått ställe med schysta parker så tipsa gärna :)
isensevenn sa:
och E rockner fråga jag vilket ställe som var bäst i Norge och Sverige??
Jag länka ju bara till en tråd med massor av tips på bra parker!?

Sen måste jag säga att man åker inte till alperna för att åka park. Om man ska åka park så kan man lika gärna stanna hemma i Sverige.

Att åka till alperna för att åka park...
balanselius sa:
är lite som att åka till en stad känd för gourmetmat och fråga hur mcdonalds är i den staden.
Kunde inte sagt det bättre själv.

Senast ändrad:
Bästa parken?
jojo men jag kör ju inte bara park men det är ju kul om det finns en bra så man kan variera sig lite.. och okej tack för tipset ändå ;)

Tillbaka
Topp