Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa pjäxbutik i St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SteRud" data-source="post: 1145348" data-attributes="member: 168153"><p>Hej. </p><p>Vi var i St Anton vecka 3 och min sambo hade stora problem med sina nya pjäxor. Utprovade på en av de mer välrenommerade butikerna i Stockholm. </p><p>Vi givk in på Alber Sport i den butik som kallas Mitte eller Center eller liknande. Den stora mest centralt placerade butiken. </p><p>Trots att vi förklarade att vi inte ville göra en omfattande bootfiiting eller köpa nya pjäxor i butiken, vi ville att den ursprungliga säljaren skulle hjälpa oss med det, så fick vi en sevice utan dess like. </p><p>Säljaren gick igenom min sambos problem och trodde inte att pjäxan skulle kunna fixas till utan att i princip bygga om skalet helt. Efter det så provade han fram vilka pjäxor hon skulle kunna byta till hemma och hur de ev skulle behöva justeras. Av bara farten så tog vi ett varv med mina pjäxor också. </p><p>Tyvärr kommer jag inte ihåg killens namn men han var mörk, 30-35 år och aningen rundlagd. </p><p>Kan inte nog rekommendera honom. </p><p>Priserna i butiken, både på de ”dåliga” pjäxorna och de slutligen framprovade, var i princip jämförbara med priserna i butik i Sthlm. </p><p>Lycka till med både pjäxor och väder. (Vi var insnöade i 3 dagar...)</p><p></p><p>Med vänlig hälsning, Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SteRud, post: 1145348, member: 168153"] Hej. Vi var i St Anton vecka 3 och min sambo hade stora problem med sina nya pjäxor. Utprovade på en av de mer välrenommerade butikerna i Stockholm. Vi givk in på Alber Sport i den butik som kallas Mitte eller Center eller liknande. Den stora mest centralt placerade butiken. Trots att vi förklarade att vi inte ville göra en omfattande bootfiiting eller köpa nya pjäxor i butiken, vi ville att den ursprungliga säljaren skulle hjälpa oss med det, så fick vi en sevice utan dess like. Säljaren gick igenom min sambos problem och trodde inte att pjäxan skulle kunna fixas till utan att i princip bygga om skalet helt. Efter det så provade han fram vilka pjäxor hon skulle kunna byta till hemma och hur de ev skulle behöva justeras. Av bara farten så tog vi ett varv med mina pjäxor också. Tyvärr kommer jag inte ihåg killens namn men han var mörk, 30-35 år och aningen rundlagd. Kan inte nog rekommendera honom. Priserna i butiken, både på de ”dåliga” pjäxorna och de slutligen framprovade, var i princip jämförbara med priserna i butik i Sthlm. Lycka till med både pjäxor och väder. (Vi var insnöade i 3 dagar...) Med vänlig hälsning, Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa pjäxbutik i St. Anton?
Tillbaka
Topp