Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa/roligaste platsen för säsong i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1092637" data-attributes="member: 132445"><p>Beror ju på vad du är ute efter. För vissa är det viktigt med ett stort liftsystem/park, andra vill bara ha offpist/toppturs-möjligheter. Vissa prioriterar fest högt. </p><p>Gemensamt skulle jag säga är att det är väldigt sällan man hör om någon som haft en dålig säsong. Bara man kommer iväg så lär man ha kul, speciellt om det är första vändan så har man ju inget att jämföra med. </p><p>Men de klassiska orterna med mycket folk är ju säkra kort, ValT/Valdi/Chamonix/Verbier/St.Anton etc för bra åkning och bra säsongarliv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1092637, member: 132445"] Beror ju på vad du är ute efter. För vissa är det viktigt med ett stort liftsystem/park, andra vill bara ha offpist/toppturs-möjligheter. Vissa prioriterar fest högt. Gemensamt skulle jag säga är att det är väldigt sällan man hör om någon som haft en dålig säsong. Bara man kommer iväg så lär man ha kul, speciellt om det är första vändan så har man ju inget att jämföra med. Men de klassiska orterna med mycket folk är ju säkra kort, ValT/Valdi/Chamonix/Verbier/St.Anton etc för bra åkning och bra säsongarliv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa/roligaste platsen för säsong i Alperna?
Tillbaka
Topp