sikoj Ny medlem 2003-06-02 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #1 Vilket är det bästa (med tyngdpunkt på billigt = bra) sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan...? hehe...glömde att skriva att jag ska åka från Uppsala/Stockholm...
Vilket är det bästa (med tyngdpunkt på billigt = bra) sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan...? hehe...glömde att skriva att jag ska åka från Uppsala/Stockholm...
R Robban_L Ny medlem 2003-06-02 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #2 Billigast kommer det nog att vara med buss. Y-bussen till Umeå = 240:- om du är student, annars 330:- Länstrafiken Umeå-Tärnaby 221:- Jag garanterar att det blir dubbelt så dyrt om du ska åka hem också Trevlig resa!
Billigast kommer det nog att vara med buss. Y-bussen till Umeå = 240:- om du är student, annars 330:- Länstrafiken Umeå-Tärnaby 221:- Jag garanterar att det blir dubbelt så dyrt om du ska åka hem också Trevlig resa!
big_air Ny medlem 2003-06-02 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #3 Ta lapplandspilen (bussen), men det är också billigt att flyga med Malmö Aviation, som landar i Hemavan.
Ta lapplandspilen (bussen), men det är också billigt att flyga med Malmö Aviation, som landar i Hemavan.
S s_ander Guest 2003-06-03 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #4 bussen mellan ume och tärna kan man få för 105:- om man leker barn. brukar funka för alla upp till kanske 22-23.
bussen mellan ume och tärna kan man få för 105:- om man leker barn. brukar funka för alla upp till kanske 22-23.
sikoj Ny medlem 2003-08-27 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #5 har nu gjort resan och kan konstatera att flyg från arlanda till hemavan för 950 ToR är det bästa, tar bara 90 min.
har nu gjort resan och kan konstatera att flyg från arlanda till hemavan för 950 ToR är det bästa, tar bara 90 min.
FredrikB Ny medlem 2003-08-27 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #6 Gå dit, med skidorna på ryggen. =T
Koste Ny medlem 2003-09-11 Bästa sättet att ta sig till Tärnaby/Hemavan? #7 Nä men ring lastbilscentralen de har bilar som går till norrland dagligen.