S sandbeerg Ny medlem 2009-04-05 Bästa skateboard köp? #1 tjena undra bara vilken skateboard som ni tycker är mest prisvärd att köpa till skatesäsongen!
martindahmartin Ny medlem 2009-04-05 Bästa skateboard köp? #2 birdhouse!:D tyckte iaf jag då jag skateade :p
eHogstrom Aktiv medlem 2009-04-05 Bästa skateboard köp? #3 Minilogo lr blankbrädor? Onödigt och kasta ut pengar på märkesbrädor imo!
R RailReppin Ny medlem 2009-04-05 Bästa skateboard köp? #4 Håller med, minilogo håller utmärkt. Bra bräda att starta på
S sandbeerg Ny medlem 2009-04-06 Bästa skateboard köp? #6 Hogizz sa: Minilogo lr blankbrädor? Onödigt och kasta ut pengar på märkesbrädor imo! Klicka för att se resterande... japp hade tänk att köpa minilogo nu i veckan
Hogizz sa: Minilogo lr blankbrädor? Onödigt och kasta ut pengar på märkesbrädor imo! Klicka för att se resterande... japp hade tänk att köpa minilogo nu i veckan
R R-R Guest 2009-05-22 Bästa skateboard köp? #8 minilogo skulle jag satsa på om man vill ha mest för pengarna...