Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag måste säga att White Thrash är banbrytande. Mer känsla och mindre harvar-hardcore. Hur länge sen var det inte sen vi fick se ett helt långt puder-åk som PG åker i WT. Jublet steg till oanade höjder inne på Draken när klippet aldrig kom utan hela åket var med. Härligt!
Global Storming är väl etta annars. Free Radicals II är dock en film som kommit lite i skymundan tycker jag. Snyggt filmad och bra åkning.
Jag vill även slå ett slag för 80-tals puderporren. Finns det något skönare än riktigt djup lössnö i slow motion. Är det klimatförändringarna som gör att vi inte för se sånt mer. Det är ju det vi alla vill åka.
Vet någon var det går att få tag på sådana filmer idag?
White Trash är ju grym! När flera åkare hoppar på det där mega hoppet och all gör oldschool-trick (typ spread och sånt) är ju helt klockrent (blast-from-th-past-mojäng)! Toppen-film helt enkelt...
Jag ska väl inte påstå att jag har sett många filmer men som skiddepartmentet sa, Det där långa puderåket i WT va SJUKT nice, och för att förtydliga han oxå sa: LJUDET STEG TILL OANANDES OANADE HÖJDER! Alltså -> WT!