Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skidan för slush/vår skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1299225" data-attributes="member: 144594"><p>En del gillar ju styvare skidor som (i bästa fall) bränner genom slaskhögarna men sådana har du ju. </p><p>De första bredare skidor jag hyrde på vårkanten var ett par tidiga Salomon QST (eller liknande föregångare) som flöt mycket bättre över/mellan slaskpucklarna än de styvare Rossignol Experience som jag annars hade som veckoskida. </p><p>Så kanske Salomon QST 98? Har dock ej testat just dem själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1299225, member: 144594"] En del gillar ju styvare skidor som (i bästa fall) bränner genom slaskhögarna men sådana har du ju. De första bredare skidor jag hyrde på vårkanten var ett par tidiga Salomon QST (eller liknande föregångare) som flöt mycket bättre över/mellan slaskpucklarna än de styvare Rossignol Experience som jag annars hade som veckoskida. Så kanske Salomon QST 98? Har dock ej testat just dem själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bästa skidan för slush/vår skidåkning
Tillbaka
Topp