Bästa Skidfilmen

emppov

Ny medlem
Bästa Skidfilmen
Jag har en jävla massa skidfilmer som jag har sett 2000 ggr/film men jag vill ha den ultimata skidfilmen som har lika mycket puder som park och rails. En mysig gosse till "kommentator" som i Yeah Dude ger ju också en hel del, alltså lite humor i filmen... Så vilken film är bäst...??

Bästa Skidfilmen
Slamina är absolut den bästa skidfilm jag har sett! men det är inte så mkt puder i den... precis som jag vill ha det:P

Bästa Skidfilmen
show and prove? den är ju mycket puder med jibbet är ju bland det bästa någonsin...

Bästa Skidfilmen
Claim tycker jag!:) riktig åkarglädje i den filmen. såg precis the massive, inte ritkigt vad jag hade förväntat mig, dom körde ju bara reggae under hela filmen?:S

Bästa Skidfilmen
claim kanske har åkarglädje, men är väldigt seg att titta på, inte så mycket park där heller, typ 75 big mountain och 25 procent park...är det ens nå urban jibbing i den btw? inte en handrail har jag för mig...

Sen Tipsson, är 4bi9's slamina den bästa du sett kan du inte ha sett många, Level 1's Turbo slår den med hästlängder, bara för att nämna en som kommit ut i år...Slamina innehåller mycket sjukt, men dåligt "packat", man kommer som inte in i filmen, det gör man först när T-Wall attackerar skärmen, och sen följer Henrik Harlaut direkt efter, sen är den slut...enligt mig är deras delar det mest sevärda med hela filmen, och även de skönaste, trots bra prestationer från andra som t ex Oscar Harlaut.

Sen kan jag tipsa om Stept Productions Road To Nowhere, kanske inte så mkt puder men härlig känsla igenom hela filmen och en bra mix mellan skid- och snowboardåkare.

Så min röst åt dig blir antingen Turbo, eller norska Field Productions Get Lucky..

hoppas jag var till någon hjälp...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp