Bästa skidläraren i Åre

commeilfaut

Ny medlem
Bästa skidläraren i Åre
Vill snabba på min utveckling som skidåkare och tänkte ta lite privatlektioner i Åre i vinter, fokus på piståkning(storslalom). Någon som har erfarenhet av duktiga skidlärare i Åre? Kan man själv välja lärare eller är det tilldelning som gäller? Tacksam för svar!

Bästa skidläraren i Åre
Jag skulle vilja slå ett slag för "skidjonas". Långt bortanför skistar-tjafset: Grymt annorlunda, hur duktig som helst, en pedagog av rang och en riktig lirare. Pröva ring undersåkers custom och fråga vidare där.

Lovar dig smått fantastiska resultat!

Bästa skidläraren i Åre
Röstar för Bobo på Totalskidskolan. Trevlig prick, den dag jag hängde med honom i alla fall. Totalskidskolans verksamhet borde alla stödja.

Bästa skidläraren i Åre
Förlåt, mindes fel namn på motorcykelverksamheten, där har du det:

Chopper Snickarn i Åre
Grimsta 228, 830 10 UNDERSÅKER Mobiltfn Jonas Andersson070-589 44 99

Jag var sjukt helnöjd med Jonas - Grym kille!

Bästa skidläraren i Åre
Bumping

Tips på en bra freeride orienterad skidlärare mottages tacksamt. Tänkte överraska frun med ett par skidlektioner i början av mars. Fokus på att åka utanför pisten.

Please

Bästa skidläraren i Åre
Välkommen att kontakta oss på skicoach Åre.
Företaget etablerades 2008 och vi använder oss endast av examinerade skidlärare.
Med vänlig hälsning,
Daniel Garcia
www.skicoach.se

Bästa skidläraren i Åre
skiexperience sa:
Välkommen att kontakta oss på skicoach Åre.
Företaget etablerades 2008 och vi använder oss endast av examinerade skidlärare.
Med vänlig hälsning,
Daniel Garcia
www.skicoach.se
Har bara gott att säga om Daniel, har haft honom två gånger under mina Slao-utbildningar, grym kille! :D

Tillbaka
Topp