Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bästa skidort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 24417" data-attributes="member: 28793"><p>Finns flera favoriter, fram till för tre eller fyra år sedan så skulle det varit Chamonix. På grund av Off-pisten, polarna, festerna, stället, pulsen, folket, snön... Men men, det har liksom boomat för mycket...</p><p></p><p>Cham ligger fortfarande högt, men inte för en hel säsong... En vecka eller två så är det nog fortfarande favorit.</p><p></p><p>Engelberg är en riktig pärla.</p><p>Abisko steg ganksa högt på listan nu iår när jag fick prova Nuolja lite mer...</p><p>Verbier är MYCKET trevligt, bra off-piste</p><p>La grave... fast jag gillar inte att inte kunna hitta utan guide, och det kändes som att var man bara där en två dagar så funkade det inte annars!</p><p>Diablerets, trevligt som fasen, lite som Engelberg, mycket bra off-piste, men inget skoj på kvällen...</p><p>Zermatt är en stor favorit.</p><p></p><p>Men just nu så är nog Engelberg högst upp, men Chamonix som tvåa... fast å andra sidan..................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 24417, member: 28793"] Finns flera favoriter, fram till för tre eller fyra år sedan så skulle det varit Chamonix. På grund av Off-pisten, polarna, festerna, stället, pulsen, folket, snön... Men men, det har liksom boomat för mycket... Cham ligger fortfarande högt, men inte för en hel säsong... En vecka eller två så är det nog fortfarande favorit. Engelberg är en riktig pärla. Abisko steg ganksa högt på listan nu iår när jag fick prova Nuolja lite mer... Verbier är MYCKET trevligt, bra off-piste La grave... fast jag gillar inte att inte kunna hitta utan guide, och det kändes som att var man bara där en två dagar så funkade det inte annars! Diablerets, trevligt som fasen, lite som Engelberg, mycket bra off-piste, men inget skoj på kvällen... Zermatt är en stor favorit. Men just nu så är nog Engelberg högst upp, men Chamonix som tvåa... fast å andra sidan.................. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Bästa skidort?
Tillbaka
Topp