Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa tiden för att åka till Andermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olaka" data-source="post: 76198" data-attributes="member: 39898"><p>Tvekar om vi ska åka till Andermatt v. 6 eller v. 11 2005. Vill ha mycket snö, och kall snö, dvs. sol och varmt har inte så hög prioritet. Men jag vet inte hur statistiken ser ut, är det kanske så mycket mer snö i mars än i februari, och samtidigt så mycket stabilare väder, att man bör vänta till mars? Vi har åkt till Serre Chevalier och St Anton v. 5-6 senaste två åren och varit jättenöjda med det, men snöförhållandena är kanske annorlunda i Andermatt? Ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olaka, post: 76198, member: 39898"] Tvekar om vi ska åka till Andermatt v. 6 eller v. 11 2005. Vill ha mycket snö, och kall snö, dvs. sol och varmt har inte så hög prioritet. Men jag vet inte hur statistiken ser ut, är det kanske så mycket mer snö i mars än i februari, och samtidigt så mycket stabilare väder, att man bör vänta till mars? Vi har åkt till Serre Chevalier och St Anton v. 5-6 senaste två åren och varit jättenöjda med det, men snöförhållandena är kanske annorlunda i Andermatt? Ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa tiden för att åka till Andermatt?
Tillbaka
Topp