Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Toppturspjäxan med hög vrist och bred läst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoRugge" data-source="post: 1314896" data-attributes="member: 165288"><p>Jag som också har breda fötter (drygt 105 mm), landade i ett par Scott Cosmos när jag senast skaffade nya toppturspjäxor.Scott Cosmos är vad jag förstårt en av de bredaste modellerna som finns bland pjäxor. Har haft dem sedan 2018. Antar att modellen uppdaterats sedan dess. Är väldigt nöjd med konforten. Bra balans mellan låg vikt och stabilitet. Använder dem numer som enda par pjäxor, även när jag kör pist, då de är mycket bekvämare än mina alpinpjäxor. </p><p></p><p>Är ju väldigt individuellt med fötter och pjäxor. Men Scott Cosmos kanske kan vara ett alternativ för dig. Här finns en beskrivning, samt lite omdömen om 2021 års modell.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/scott-cosmos-iii.html[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoRugge, post: 1314896, member: 165288"] Jag som också har breda fötter (drygt 105 mm), landade i ett par Scott Cosmos när jag senast skaffade nya toppturspjäxor.Scott Cosmos är vad jag förstårt en av de bredaste modellerna som finns bland pjäxor. Har haft dem sedan 2018. Antar att modellen uppdaterats sedan dess. Är väldigt nöjd med konforten. Bra balans mellan låg vikt och stabilitet. Använder dem numer som enda par pjäxor, även när jag kör pist, då de är mycket bekvämare än mina alpinpjäxor. Är ju väldigt individuellt med fötter och pjäxor. Men Scott Cosmos kanske kan vara ett alternativ för dig. Här finns en beskrivning, samt lite omdömen om 2021 års modell. [URL unfurl="true"]https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/scott-cosmos-iii.html[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bästa Toppturspjäxan med hög vrist och bred läst
Tillbaka
Topp