S
SilverFisken_772
Guest
Bataleon undisputed
Tjabba. Letar förfullt efter en ny bräda och har fått upp ögonen för en Bataleon undisputed och undrar lite om den kommer att funka att köra några hopp i parken. Ja kör mest pist sällan någon offpist. Jag är 190 lång och väger runt 100 kg. Den jag tittar på är 167 CM lång.
Jag är ute efter en bräda som ja kan köra riktigt snabbt i pisten med men även ta en liten lek tur i parken. Dock så gör jag inga allt för avancerade saker i parken.
Någon som har erfarenheter av denna bräda ?? eller har tips på andra brädor ?
MVH Silverfisken
Jag är ute efter en bräda som ja kan köra riktigt snabbt i pisten med men även ta en liten lek tur i parken. Dock så gör jag inga allt för avancerade saker i parken.
Någon som har erfarenheter av denna bräda ?? eller har tips på andra brädor ?
MVH Silverfisken