Bear Mountain

Joakim_b

Ny medlem
Bear Mountain
Hej,
Vi är några som ska vara i bear under januari och februari. Är det någon som vet var man ska kolla för att hitta något bra boende, typ lägenhet eller nått liknande?
 
Bear Mountain
Min tjej hängde där under 1 månad i vintras. Ska be henne skriva ett inlägg...
Men vill iaf minnas att bil rekommenderas.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp