Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beg. Bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alias_Berka" data-source="post: 594053" data-attributes="member: 37651"><p>Har tänkt sälja min bräda som stått och skräpat i 2 år men har ingen som helst koll på vad jag ska blocka den för.</p><p></p><p>En Ride "Control" bräda och ett par Salomon F20 säsong 07-08, vad bindningen heter har ja dessvärre ingen koll på. Grejerna har endast använts i ca 10 dagar och är nästintill helt rep/fläckfria.</p><p></p><p>Någon som har koll på vad detta skulle kunna vara värt?</p><p></p><p>Mvh / Putthe Twintip</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alias_Berka, post: 594053, member: 37651"] Har tänkt sälja min bräda som stått och skräpat i 2 år men har ingen som helst koll på vad jag ska blocka den för. En Ride "Control" bräda och ett par Salomon F20 säsong 07-08, vad bindningen heter har ja dessvärre ingen koll på. Grejerna har endast använts i ca 10 dagar och är nästintill helt rep/fläckfria. Någon som har koll på vad detta skulle kunna vara värt? Mvh / Putthe Twintip [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beg. Bräda?
Tillbaka
Topp