Beg. Bräda?

Alias_Berka

Ny medlem
Beg. Bräda?
Har tänkt sälja min bräda som stått och skräpat i 2 år men har ingen som helst koll på vad jag ska blocka den för.

En Ride "Control" bräda och ett par Salomon F20 säsong 07-08, vad bindningen heter har ja dessvärre ingen koll på. Grejerna har endast använts i ca 10 dagar och är nästintill helt rep/fläckfria.

Någon som har koll på vad detta skulle kunna vara värt?

Mvh / Putthe Twintip
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp