Behöver en arbetsplats i Chamonix..

Starne

Ny medlem
Behöver en arbetsplats i Chamonix..
Ska ner nu i december och för att det ska gå runt skulle man ju behöva lite extra stålar. Någon som har
några heta tips eller rentav en kontakt? vad har man gett sig in på :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp