Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver en riktigt bred pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kemppe" data-source="post: 1083513" data-attributes="member: 161356"><p>Fick pjäxorna idag. Satt väldigt bra när jag testade dom hemma så det var bara att ge sig ut i backen och testa dom på riktigt. Blev drygt två timmars åkning och jag är sjukt nöjd med pjäxorna. Har nog aldrig åkt i några som suttit så bra på mina missbildade fötter :lol: Well, nog tryckte det lite vid ankelknölar men det var inte mycket. Och på bredaste stället tryckte det inte mycket, inte så att det gjorde ont. Sen är dom nya så nog lär dom forma sig en aning så jag förväntar mig att de ska passa bättre efter några dagars skidåkning.</p><p></p><p>Nu hade jag tur, som köpte på nätet utan att testa. Men som sagt, har du bred fot och/eller har stor fot i övrigt kan jag rekommendera er att testa denna. Tecnica Ten.2 HVL (High Volume Liner). Jag har 120 flex pjäxan. Det finns en 100 flex också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kemppe, post: 1083513, member: 161356"] Fick pjäxorna idag. Satt väldigt bra när jag testade dom hemma så det var bara att ge sig ut i backen och testa dom på riktigt. Blev drygt två timmars åkning och jag är sjukt nöjd med pjäxorna. Har nog aldrig åkt i några som suttit så bra på mina missbildade fötter :lol: Well, nog tryckte det lite vid ankelknölar men det var inte mycket. Och på bredaste stället tryckte det inte mycket, inte så att det gjorde ont. Sen är dom nya så nog lär dom forma sig en aning så jag förväntar mig att de ska passa bättre efter några dagars skidåkning. Nu hade jag tur, som köpte på nätet utan att testa. Men som sagt, har du bred fot och/eller har stor fot i övrigt kan jag rekommendera er att testa denna. Tecnica Ten.2 HVL (High Volume Liner). Jag har 120 flex pjäxan. Det finns en 100 flex också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver en riktigt bred pjäxa
Tillbaka
Topp