Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp med min stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 236202" data-attributes="member: 66286"><p>Nä, nu ska vi titta på det här ordetligt.</p><p></p><p>Kangaroo vill köra med bredare stance. Säg att vi rent hypotetiskt utgår från att han kör med en stance på 20tum idag och vill kliva ut till 22. </p><p></p><p>Står han centrerat idag är det logiska att flytta ut varje bindning en tum mot nos repektive tail.</p><p>Står han bakmonterat med 1 tum, och vill fortsätta med det så är det ju frågan hur han ska flytta på bindningarna för att få 22tum stance med en tum bakmonterat. Det räcker ju inte med att bara flytta ena bindningen framåt, eller bakåt, för då fuckas ju hela centreringen upp. </p><p></p><p>Nä jag tror Kangaroo bör fundera över att flytta bägge bindningarna för att få en jämn balans mellan stancebredd och centrering</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 236202, member: 66286"] Nä, nu ska vi titta på det här ordetligt. Kangaroo vill köra med bredare stance. Säg att vi rent hypotetiskt utgår från att han kör med en stance på 20tum idag och vill kliva ut till 22. Står han centrerat idag är det logiska att flytta ut varje bindning en tum mot nos repektive tail. Står han bakmonterat med 1 tum, och vill fortsätta med det så är det ju frågan hur han ska flytta på bindningarna för att få 22tum stance med en tum bakmonterat. Det räcker ju inte med att bara flytta ena bindningen framåt, eller bakåt, för då fuckas ju hela centreringen upp. Nä jag tror Kangaroo bör fundera över att flytta bägge bindningarna för att få en jämn balans mellan stancebredd och centrering [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp med min stance
Tillbaka
Topp