Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp med min stance
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 236205" data-attributes="member: 66286"><p>Självklart. Men jag tror vad Kangaroo funderar över är om han ska flytta fram den redan bakmonterade framfoten för att få bredare stance, eller om han ska ha kvar den och utöka sin stance och samtidigt komma ännu mer bakmonterat.</p><p></p><p>Han kan ju, om han kör bakmonterat förstås, flytta fram sin främre bindning för att utöka sin stance utan att för den delen hamna frammonterat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 236205, member: 66286"] Självklart. Men jag tror vad Kangaroo funderar över är om han ska flytta fram den redan bakmonterade framfoten för att få bredare stance, eller om han ska ha kvar den och utöka sin stance och samtidigt komma ännu mer bakmonterat. Han kan ju, om han kör bakmonterat förstås, flytta fram sin främre bindning för att utöka sin stance utan att för den delen hamna frammonterat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp med min stance
Tillbaka
Topp