Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver lift till St Anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balance" data-source="post: 380009" data-attributes="member: 78656"><p>Ska till St Anton för att hälsa på några kompisar och tänkte kolla om någon har en plats kvar i bilen. Är ganska flexibel så bara hör av dig och skriv vilket datum du/ni ska åka så får vi se om det passa <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Är social och har körkort så kan hjälpa till med körningen. Bensinen delar vi givetvis på <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Hör av dig! /Caroline.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balance, post: 380009, member: 78656"] Ska till St Anton för att hälsa på några kompisar och tänkte kolla om någon har en plats kvar i bilen. Är ganska flexibel så bara hör av dig och skriv vilket datum du/ni ska åka så får vi se om det passa :) Är social och har körkort så kan hjälpa till med körningen. Bensinen delar vi givetvis på :) Hör av dig! /Caroline. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver lift till St Anton.
Tillbaka
Topp