balance
Ny medlem
Behöver lift till St Anton.
Ska till St Anton för att hälsa på några kompisar och tänkte kolla om någon har en plats kvar i bilen. Är ganska flexibel så bara hör av dig och skriv vilket datum du/ni ska åka så får vi se om det passa 
Är social och har körkort så kan hjälpa till med körningen. Bensinen delar vi givetvis på
Hör av dig! /Caroline.
Är social och har körkort så kan hjälpa till med körningen. Bensinen delar vi givetvis på
Hör av dig! /Caroline.