Behöver lift till St Anton.

balance

Ny medlem
Behöver lift till St Anton.
Ska till St Anton för att hälsa på några kompisar och tänkte kolla om någon har en plats kvar i bilen. Är ganska flexibel så bara hör av dig och skriv vilket datum du/ni ska åka så får vi se om det passa :)
Är social och har körkort så kan hjälpa till med körningen. Bensinen delar vi givetvis på :)

Hör av dig! /Caroline.
 
Behöver lift till St Anton.
vet inte om det finns liftar som går till st anton, men när du väl är där finns det många att välja mellan,

skämt o sido,, kolla bilkollektivet :)
 
Behöver lift till St Anton.
Det är just detta som gör Freeride så jäkla tråkigt, Ni vet lika väl som jag att bilkollektivet är ganska meningslöst faktiskt. Sluta försök leka mods och besserwissers och hjälp folk istället för att trycka ner dem.

Vi har möjligen en plats kvar i vår bil men bara för de så lägger ja inte upp de på bilkollektivet eller sitter och kollar där varje jävla dag.

Caroline, vi har möjligen en plats i vår bil om du inte har så mycket packning, lägg till mig på msn så kan vi snacka.'


//oscar
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp