Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver lift till St Anton.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="splendid" data-source="post: 380089" data-attributes="member: 76249"><p>Det är just detta som gör Freeride så jäkla tråkigt, Ni vet lika väl som jag att bilkollektivet är ganska meningslöst faktiskt. Sluta försök leka mods och besserwissers och hjälp folk istället för att trycka ner dem. </p><p></p><p>Vi har möjligen en plats kvar i vår bil men bara för de så lägger ja inte upp de på bilkollektivet eller sitter och kollar där varje jävla dag. </p><p></p><p>Caroline, vi har möjligen en plats i vår bil om du inte har så mycket packning, lägg till mig på msn så kan vi snacka.'</p><p></p><p></p><p>//oscar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="splendid, post: 380089, member: 76249"] Det är just detta som gör Freeride så jäkla tråkigt, Ni vet lika väl som jag att bilkollektivet är ganska meningslöst faktiskt. Sluta försök leka mods och besserwissers och hjälp folk istället för att trycka ner dem. Vi har möjligen en plats kvar i vår bil men bara för de så lägger ja inte upp de på bilkollektivet eller sitter och kollar där varje jävla dag. Caroline, vi har möjligen en plats i vår bil om du inte har så mycket packning, lägg till mig på msn så kan vi snacka.' //oscar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver lift till St Anton.
Tillbaka
Topp