Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med nya freerideskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 483211"><p>Utan att försöka vara elak så låter de som att du gör nåt tokigt när du åker, du bör nog ta en skidlektion innan du gör några skidköp.</p><p>En längre skida kan kännas trög men inte "sladdrig", då gissar jag nog mer att du gör nåt fel. Personligen skulle jag ALDRIG ens fundera på att åka på så kort som en 165cm allroundskida och jag väger 72kg.</p><p>Vet ju inte vad för skidor du åker på nu heller, kanske några Salomon för "turister" och då kommer de vara "sladdriga" oavsett längd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 483211"] Utan att försöka vara elak så låter de som att du gör nåt tokigt när du åker, du bör nog ta en skidlektion innan du gör några skidköp. En längre skida kan kännas trög men inte "sladdrig", då gissar jag nog mer att du gör nåt fel. Personligen skulle jag ALDRIG ens fundera på att åka på så kort som en 165cm allroundskida och jag väger 72kg. Vet ju inte vad för skidor du åker på nu heller, kanske några Salomon för "turister" och då kommer de vara "sladdriga" oavsett längd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med nya freerideskidor
Tillbaka
Topp