Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med nya freerideskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 483257" data-attributes="member: 83225"><p>En mycket fin guide han skrev ihop här MnO. Som man även kan utläsa av den guiden så ser man ju också att en skida som man vill ha för många användningsområden blir sådär på allt. Som du ser, skidan som du åker tokbra på på stora berg i djupt puder blir inte lika bra som en sl-racer... Det bästa är ju helt enkelt att satsa på två st. Eller så köper man ett par bra offpistskidor och sen hyr pistskidor för de dagarna man harvar pist. Själv fick jag tag på ett par atomic sl9 pistsmiskare på team sportia för 2000:- alltså tyckte jag det var värt de pengarna istället för att hyra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 483257, member: 83225"] En mycket fin guide han skrev ihop här MnO. Som man även kan utläsa av den guiden så ser man ju också att en skida som man vill ha för många användningsområden blir sådär på allt. Som du ser, skidan som du åker tokbra på på stora berg i djupt puder blir inte lika bra som en sl-racer... Det bästa är ju helt enkelt att satsa på två st. Eller så köper man ett par bra offpistskidor och sen hyr pistskidor för de dagarna man harvar pist. Själv fick jag tag på ett par atomic sl9 pistsmiskare på team sportia för 2000:- alltså tyckte jag det var värt de pengarna istället för att hyra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med nya freerideskidor
Tillbaka
Topp