Behöver mer info om hyresvärd!

SebSkibum

Ny medlem
Hej allihopa,

Behöver all information och erfarenheter som ni varit med om! Är i kontakt med BRF Kopparhörnet om en stuga,
Falken 21 C i Åre Björnen/ Copperhill. Mejlkontakten har skett med en "Aksel Rosen". Om jag kikar närmare på exempelvis 121.nu så heter han Aksel Hornslien? Är det någon som har bott i något utav Falken husen eller känner till något om BRF Kopparhörnet? Aksel Rosen? Hornslien?

All info är värdefull! Tacksam för alla svar oavsett om ni vet något själva eller känner någon som vet nåt!

Hör med Skistar, de kanske har förmedlat boendet tidigare. Du behöver tala med husfrun på Björnen isf. Ylva är jag ganska säker på att hon heter. Det är dock ingen adress eller namn som jag hört i samband med något dåligt tidigare genom åren.
Bostadrättsföreningarna i Bjönen har en samfällighet för bla. väghållning. Vet inte om det är intressant eller hur du kommer i kontakt med dem. Du har ju namnet på föreningen, du borde kunna få tag på en styrelse genom att söka lite på nätet.

Senast ändrad:
Ingo i den tråden nedanför den här skrev du inlägg om vilka man ska akta sig.
när jag såg den här tråden påmindes om den här du skrev i tråden om vilka boende tips man ska akta sig för och vilka som kan vara bra.
Falken 19, Björnen Copperhill av Kara Norden/ Kjell-Alexander Hornslien
undrar om de är samma kille sebastian är i kontakt med?
Kolla upp de om du kan Sebastian

Aksel Hornslien är bror till Kjell-Alexander Hornslien som vi hyrde falken 19a av i vintras. De är riktigt fula fiskar båda två. Dom drar in pengarna till ett företag som gått i konkurs och pengarna går till ett konto i england. Husen är riktiga skitbyggen så räkna med sjuukt höga elkostnader hela vintern, fruset vatten och en öppen spis som inte fungerar. Att få tillbaka depositionen kan ni också glömma.

Hej allihopa,

Behöver all information och erfarenheter som ni varit med om! Är i kontakt med BRF Kopparhörnet om en stuga,
Falken 21 C i Åre Björnen/ Copperhill. Mejlkontakten har skett med en "Aksel Rosen". Om jag kikar närmare på exempelvis 121.nu så heter han Aksel Hornslien? Är det någon som har bott i något utav Falken husen eller känner till något om BRF Kopparhörnet? Aksel Rosen? Hornslien?

All info är värdefull! Tacksam för alla svar oavsett om ni vet något själva eller känner någon som vet nåt!
Hej!
Hoppas du finns kvar på denna tråden, hade behövt få kontakt med dig / någon annan som också råkat ut för Falken 19B?
Vi har blivit lurade på pengar och pågående…
Detta verkar inte klokt alltså….

Tillbaka
Topp