Behøver ni boende i stryn?

ceci

Ny medlem
Hej, jag och en tjejkompis har hyrt ett hus ca 7km utanfør Stryn, men åt skidcentret till dær vi ska bo fom 13 juni till mitten på augusti.

Vi har dock 5 sovrum, som vi inte behøver såklart, så ær det någon som funderar på att stanna sæssongen, men inte vill bo en hel sommar på campingen, eller om någon bara vill hyra ett rum før några nætter eller veckor så ær det bara trevligt. Det ær bara kul med några fler, och sen blir det ju billigare boende før alla.

Huset står ostørt och har ett ordentligt køk och tvættmaskin osv.

MVH Cecilia

Hej!
Jag och min kompis Erik håller på och letar lämpligt hustält för fullt här i Göteborg för vi hade tänkt sticka upp till stryn på söndag alt. i början på nästa vecka... Men så fick jag se din förfrågan och tänkte att det där vore kanske inte så dumt... Vore bra om jag kunde ringa dig för lite mer information ifrån båda hållen... Vi har iaf tänkt att stanna juni ut och sen ev komma tillbaka i slutet på juli...

M.V.H / Per

Går skidbussen därifrån? Har inte bil, och vill bara åka för att "stå på skir". Kommer antlagligen senast midsommarafton, och stannar någon vecka. Finns det plats då? Vore trevligt.

planerar att resa till stryn nån gång i juli.. typ i mitten- slutet beronende på vädret. Har ännu inte fixat boende eller resa dit men antagligen tar vi bilen och sen vill vi bo så billigt som möjligt. Undrar lite vad ni skulle ta för hyra i ca 4-5 dagar och så undrar jag hur många ni har plats för. Ännu så länge e vi bara 2 men kanske blir vi 3 eller 4 oxå.. lite osäkert. Det verkar iallafall vara helt galet mycket snö just nu och här i Göteborg regnar det.. fy fan! Hade! /julia

Tillbaka
Topp