Ledigt boende i St. Anton før 2 pers

JeppeSnow

Ny medlem
Behøver 2 till inneboende i 4 personers lægenhet, som till en børjan med gæller før hela December & Januari månad. Vi som bor dær ær dær før åkningen d.v.s. vi kommer jobba mkt lite/inget alls. Lægenheten ligger næra Mooserwirt & Krazy Kangeroo (du kan åka skidor/bræda) till dørren. Dær finns 2 sovrum, køk, dusch/WC och den ær 50m2. Priset ær 475euro per person och per månad vilket ær Mycket rimligt før att vara i St. Anton! Har ni några frågor så ær de bara o skriva. Ni kan också nå mig på mejl: bishop2000@hotmail.com.

Grymt!

Ja,ha, ni ska bara stanna i vtå månader? Själv åker jag ner i början av januari och kommer stanna i tre månader för att bara åka skidor och inte jobba. Har ingen stans att bo bara.

Chrille

vi är två malmökillar som hade tänkt stanna från början av januari å resten av säsongen. Vi åker bräda och är liksom er där typ helt för åkningen. en av oss har dock lite ont om cash å kommer behöva jobba en del (jag). Antar att ni åker ner i början av januari å vi kan väl tidigast komma strax efter jul. Låter det som det skulle kunna funka så kontakta mig på olofrensfeldt@hotmail.com.

Hallå!
Till en början?... Vi är två som letar boende från 2:a jan till sista apr. Något av intresse?

Tillbaka
Topp