Behöver prova Head mojo pjäxorna, i malmö

RiderOnTheStorm

Ny medlem
Hej, ska köpa ett par head mojo pjäxor begagnat. men vill testa dom först. och han som säljer dom bor för långt bort. Vet ni något ställe i malmö eller skåne där man kna prova dom?

Mitt tips är att inte köpa begagnat, iaf inte några som nån har åkt mycket i. Dom är ofta lite formade efter hans fot, och de ser nog inte exakt ut som dina i formen? Om dom är nya/oanvända är det såklart en helt annan sak...

//Axel

Mitt tips är att inte köpa begagnat, iaf inte några som nån har åkt mycket i. Dom är ofta lite formade efter hans fot, och de ser nog inte exakt ut som dina i formen? Om dom är nya/oanvända är det såklart en helt annan sak...

//Axel

Jag_alskar_skidor har helt rätt men jag tror att om du ändå ska köpa pjäxorna så ska du nog gå till en stadium butik eller liknande , annars kan du väll leta på eniro eller liknande efeter en alipnbutik..

Jo, han som jag skulle köpa dom av för 1700 kr. har använt dom i 1 vecka. Men stadium har inga, riktigt kasst. men ska kolla på eniro

Efter en vecka är det nog ingen fara, om vi snackar ett halvår blir det värre. Gör som alwaysCrash säger och kolla på en stadiumbutik/sök på en alpinbutik. Kan ju även kolla på Head:s sida efter återförsäljare hos dig...

Lycka till!

//Axel

men de är väll bara värma om dom i sån där maskin om de skulle va problem med formen:P

1. Ohm1e: Om man aldrig sett dom är det ganska svårt att se, men har du sett dom ser du väl hur slitna dom är...

2: Swerin: Alla pjäxor är inte formsprutnings-bara, men om de är det så är det väl inga problem...

3: Cr0y_HimselF: Lite det jag var inne på i första svaret... Är dom hyfsat nya tror jag dock inte det ska vara några problem...

Mitt råd: Ska du köpa begagnade pjäxor, köp av någon som fått i ex. julklapp och redan har/fått två par lr nåt, typ oanvända. Och om du köper av nån du känner, testa dom först! Du lär ju känna om dom passar efter en dag i skidbacken... Annars KÖP NYTT!!

Tillbaka
Topp