Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd - Völkl Kiku med Dynafitbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="akireakire" data-source="post: 943346" data-attributes="member: 132587"><p>Det är Zzero 4 jag köpt, så det låter bra! </p><p></p><p>Ja, skidan är 107mm i midjan. Däremot så är det nog en 92mm stopper på bindingen som jag beställt... men man kan alltså bara byta ut stoppern på bindningen? (Alternativt kan jag kanskebara uppdatera beställningen att bindningen ska ha en 110mm stopper...)</p><p></p><p>Jag har verkligen sjukt dålig koll på skidgrejjer... Det är lätt att bli impulsiv när man blir peppad, haha...</p><p></p><p>Tack för svar och tips, det uppskattas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="akireakire, post: 943346, member: 132587"] Det är Zzero 4 jag köpt, så det låter bra! Ja, skidan är 107mm i midjan. Däremot så är det nog en 92mm stopper på bindingen som jag beställt... men man kan alltså bara byta ut stoppern på bindningen? (Alternativt kan jag kanskebara uppdatera beställningen att bindningen ska ha en 110mm stopper...) Jag har verkligen sjukt dålig koll på skidgrejjer... Det är lätt att bli impulsiv när man blir peppad, haha... Tack för svar och tips, det uppskattas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd - Völkl Kiku med Dynafitbindningar
Tillbaka
Topp