Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd - Völkl Kiku med Dynafitbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="akireakire" data-source="post: 943362" data-attributes="member: 132587"><p>Nej, hade inte hört talas om Gaia-modellen. Det finns verkligen hur många alternativ som helst när det kommer till skidor... Har koll på att pjäxorna inte kommer funka i vanliga alpina bindningar. Men jag var ute efter en skida som jag kan gå på tur med... Så i samrådan med försäljaren (om man nu ska tro på dom) så kom jag ändå fram till att Dynafit skulle passa mig bäst. Jag var i och för sig inte speciellt kritisk till hans förslag/val...</p><p></p><p>Ja, som du märker har jag ingen direkt koll alls på skidutrustning och det är därför jag hunnit bli så osäker. Har inte åkt allt för mycket skidor sen jag var 13år (!!!!), men lite mer de senaste året pga att jag varit sugen på en skidutrustning. Men med dina svar och du verkar ha koll på vad man kan ha så känner jag mig lugnare. Tack för att du tog dig tid att komma med tips och kommentarer.</p><p></p><p>Ska se till att få en lämplig stopper monterad på skidan. Sen är det bara ut å åka på rikt -ska bli spännande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="akireakire, post: 943362, member: 132587"] Nej, hade inte hört talas om Gaia-modellen. Det finns verkligen hur många alternativ som helst när det kommer till skidor... Har koll på att pjäxorna inte kommer funka i vanliga alpina bindningar. Men jag var ute efter en skida som jag kan gå på tur med... Så i samrådan med försäljaren (om man nu ska tro på dom) så kom jag ändå fram till att Dynafit skulle passa mig bäst. Jag var i och för sig inte speciellt kritisk till hans förslag/val... Ja, som du märker har jag ingen direkt koll alls på skidutrustning och det är därför jag hunnit bli så osäker. Har inte åkt allt för mycket skidor sen jag var 13år (!!!!), men lite mer de senaste året pga att jag varit sugen på en skidutrustning. Men med dina svar och du verkar ha koll på vad man kan ha så känner jag mig lugnare. Tack för att du tog dig tid att komma med tips och kommentarer. Ska se till att få en lämplig stopper monterad på skidan. Sen är det bara ut å åka på rikt -ska bli spännande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd - Völkl Kiku med Dynafitbindningar
Tillbaka
Topp