Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08

loweandersson

Ny medlem
Tja vi är 3 polere som har bestämt oss för att fara till Brekenrige i Usa sesången 08/09.
Men vi har in sätt att vi måste va ett större gäng som far,just för boendet skull.

Alla vi åker snb, men självklart få skidåkare haka på,men vi är park råtter och det är därför vi far till Brekenrige.
Deras park har blivit nominerad till Världens bästa av Transworldsnowboarding mag.
Och dom har inte bara en park. Utan fleraparks i olike alla svårihets grader.

Så om du är sugen skriv en rad .

Hade gött!

Senast ändrad:
Tjena...

Vi är två st skid offpist/park åkare som har planer på att åka ner några månader hur länge hade ni tänkt säsonga? När tänkte ni åka ner och så..

Har ni kollat på boende och så hur mycket det ligger på?

/kalle

Hej!
Jag är sjukt taggad på Breckenridge och Colorado nästa säsong, har också hört talas om deras fantastiska parker! Det är jag och min pojkvän Jonas som vill åka, typ tre månader hade vi tänkt, från Januari eller så... Vi åker mycket park båda två (snowboard), men helst lite puder med emellanåt när det finns! Vi är i Whistler just nu och var i Mammoth förra året och har innan dess säsongat en del i Europa.
Vore schysst om vi kunde styra upp nåt ihop!

// My

Senast ändrad:
Hej!

Jag är också sugen på Breckenridge. Gillar park med. Är väl inte den bästa parkåkaren, men tycker mycket om att åka där. Jag är en skidåkare.

Hur hade ni tänkt det hela, bara turistvisa? känns som att det är enda varianten och då kan man bara vara där i 3 månader som jag har förstått.

Jag är även i Whistler just med en rejäl spricka i mitt vänsta nyckelben, så då har man haft tid att fundera på nästa säsongoch har funderat starkt på att dra till USA nästa år. Trevligt att det finns andra som har samma tankar. Jag tror dock det är bättre där ifall man är typ där runt feb, mars, april.

Hur många personer hade ni tänkt?

Giro sa:
Hej!

Jag är också sugen på Breckenridge. Gillar park med. Är väl inte den bästa parkåkaren, men tycker mycket om att åka där. Jag är en skidåkare.

Hur hade ni tänkt det hela, bara turistvisa? känns som att det är enda varianten och då kan man bara vara där i 3 månader som jag har förstått.

Jag är även i Whistler just med en rejäl spricka i mitt vänsta nyckelben, så då har man haft tid att fundera på nästa säsongoch har funderat starkt på att dra till USA nästa år. Trevligt att det finns andra som har samma tankar. Jag tror dock det är bättre där ifall man är typ där runt feb, mars, april.

Hur många personer hade ni tänkt?
Edit: Mypan, stämmer det att du är från Blekinge? din pojkvän är från Skövde va?

Yes, är intresserad jag med. Funderar på snowboard i alperna eller usa/kanada nästa år så detta låter kul

Här är en som är på:) Åker skidor i park men tycker även det kan vara schyst att köra lite BC-jib. Hur långt har ni kommit i planeringarna? Jag hade tänkt stanna längre en tre månader så vet inte hur man ska göra med visum. Har ni börjat kolla på sådana saker?
//Rickard

Hej! vi är tre tjejer som oxå ska till området runt breck eller keystone i december- februari. Vi åker massa park och vill dela boende me nån. när ska ni dit?

Hejsan
Jag och polarn har bestämmt hos för att dra till Breck nu i vinter och börjat leta boende. Vill gärna dela med andra. En brädåkare å en skidåkare.
Olof och Tom

tjena detta verkar som något som skulle intressera mig! hör av dig om lite tider och mer info till richard.buch@live.se jag skulle nog va på asså

jag ska på. jag har snackat lite med i2x3m4u om detta..
hur går era boendeplaner?

Tillbaka
Topp