Benhinneinflammation

jrohlander

Medlem
Benhinneinflammation
Jag vet att det finns en del trådar om just benhinneinflammation, men skulle vilja höra lite nya saker och om det finns något bra knep osv. Har själv riktigt mkt problem med smalbenen och just nu är det ju bästa tiden på säsongen och vill helst slippa att bara vila. Finns det några bra tips? :D

Benhinneinflammation
Hade samma problem för ett par år sedan. För mig löste sig problemet genom formgjutna sulor och "en-sån-där-liten-mjuk-gummisak-för-hälen".
Det gick inte över direkt men det dämpade smärtan ordentligt.

Benhinneinflammation
adamski1 sa:
Hade samma problem för ett par år sedan. För mig löste sig problemet genom formgjutna sulor och "en-sån-där-liten-mjuk-gummisak-för-hälen".
Det gick inte över direkt men det dämpade smärtan ordentligt.
tack så mycket! Ska försöka fixa ett par :)

Benhinneinflammation
Även om det funnits nya tips betyder ju inte det att du inte kan ställa frågor i gamla trådar...?
Bad i heta japanska källor funkar för mig för övrigt.

Senast ändrad:
Benhinneinflammation
Det finns fortfarande bra silikon-pads att sätta mellan benet och tungan på pjäxan. Tjejen brukar kunna åka ganska obehindrat med sådana, trots ett otal benhinneoperationer och ganska demolerade benhinnor.

Benhinneinflammation
jag hade också jätte mycket problem med det där, men vi köpte den starkaste voltaren gel och så smetar du på ett lager två gånger om dagen.
det funkar perfekt och är helt klart värt pengarna, du känner knappt smärtan efter några dagar:D

Tillbaka
Topp