Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 1210653" data-attributes="member: 13307"><p>Om det är en lekfull skida du vill ha så tar du Chetlern och vill du ha en tryggare och mer dämpad så tar du QST. Gällande flyt i offpist så är ju QST nästan en cm bredare i tip vilket borgar för mer nosflyt. Jag gillar QST som allroundare i såväl pist som offpist. Chetlern är en skida jag skulle välja mer för hopp och lek-åkning. Det handlar om vad du vill ha ut av din skida och hur du är som åkare och där du beskriver mest pist och en del tur så är frågan om du åker i pisten och hoppar på kanter och leker runt eller mer traditionell åkning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 1210653, member: 13307"] Om det är en lekfull skida du vill ha så tar du Chetlern och vill du ha en tryggare och mer dämpad så tar du QST. Gällande flyt i offpist så är ju QST nästan en cm bredare i tip vilket borgar för mer nosflyt. Jag gillar QST som allroundare i såväl pist som offpist. Chetlern är en skida jag skulle välja mer för hopp och lek-åkning. Det handlar om vad du vill ha ut av din skida och hur du är som åkare och där du beskriver mest pist och en del tur så är frågan om du åker i pisten och hoppar på kanter och leker runt eller mer traditionell åkning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler 100
Tillbaka
Topp