Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Beslutsångest! hjälp mig att välja skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeeGee" data-source="post: 804834" data-attributes="member: 64569"><p>jaha, efter många "ooh dessa ska jag lätt ha!" ger jag upp!</p><p></p><p>Ska bumma 5 månader i Fernie i vinter så jag behöver nya lagg!</p><p></p><p>Först va jag inne på s7orna sen JJs, sen chetlers o nu börjar jag fundera på Line Ep pro. hhmm</p><p></p><p>Vill ha en skida som är lätt att svänga med eftersom jag gillar skogsåkning, dessutom gillar jag att svänga :lol: </p><p></p><p>Är ingen mästare på att jibba omkring i offpisten, men började lite smått förra säsongen och vill kunna leka rundor rätt mycket i år. Körde på ett par nordica blower förra säsongen, inte lätt att slänga iväg en 3a från ett drop med de dära ska ni veta :D. Droppar ganska mycket, dock inga "jamie pierre drop", men men...</p><p></p><p>Men vill samtidigt kunna köra i 500 knyck på ett fett berg och ta en sväng eller två utan att jag flaxar iväg som en fågel.</p><p></p><p>om de fungerar någerlunda i pisten hade det varit ett stort plus, dock inte nödvändigt. </p><p></p><p>Är en duktig åkare som köttar ganska mycket, väger 70-75. </p><p></p><p></p><p>Så va säger ni? Några förslag?</p><p></p><p>tackar och bugar för framtida hjälp.</p><p></p><p>// PG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeeGee, post: 804834, member: 64569"] jaha, efter många "ooh dessa ska jag lätt ha!" ger jag upp! Ska bumma 5 månader i Fernie i vinter så jag behöver nya lagg! Först va jag inne på s7orna sen JJs, sen chetlers o nu börjar jag fundera på Line Ep pro. hhmm Vill ha en skida som är lätt att svänga med eftersom jag gillar skogsåkning, dessutom gillar jag att svänga :lol: Är ingen mästare på att jibba omkring i offpisten, men började lite smått förra säsongen och vill kunna leka rundor rätt mycket i år. Körde på ett par nordica blower förra säsongen, inte lätt att slänga iväg en 3a från ett drop med de dära ska ni veta :D. Droppar ganska mycket, dock inga "jamie pierre drop", men men... Men vill samtidigt kunna köra i 500 knyck på ett fett berg och ta en sväng eller två utan att jag flaxar iväg som en fågel. om de fungerar någerlunda i pisten hade det varit ett stort plus, dock inte nödvändigt. Är en duktig åkare som köttar ganska mycket, väger 70-75. Så va säger ni? Några förslag? tackar och bugar för framtida hjälp. // PG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Beslutsångest! hjälp mig att välja skidor!
Tillbaka
Topp