Beslutsångest om svarta lr vita goggles

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
Tjo, har 30 dagars öppet köp på mina vita oakley a frame persimmon.
Hag har en svart hjälm, men har 6 dagar kvar på att byta goggleserna.
Vad tycker ni?
Passar det bättre med ett par Carbon fiber till svart hjälm, eller ska ja behålla dom vita?

Jag ställer denna fråga pga att det e så pass dyra glasögon så man vill ju ha det som känns och passar bäst till hjälmen.

Peace.

Senast ändrad:
oj skrev fel, har ändrat på de nu, jag menade beslutsångest

Dagens ilandsproblem? Tror en liten pojke i Somalia hade varit nöjd med vare sig svarta eller vita, men han ska inte ha dem till skidåkning. Utan för att hålla flugorna borta från ögonen.

jag letade som fan förra året efter vita i sthlm men hitta inte så för mig blev de chopper tribal eller vad dom heter. jag skulle absolut inte ta svarta till svart hjälm fett tråkigt

vitt! själv tkr ja carbon färgerna är skit fula.hehe

Men herregud, du kan väl inte mena allvar med en svart hjälm. Ingen jag upprepar ingen i jibbeliten skulle ens tänka tanken att visa sig utomhus med en svart hjälm i vinter. Om du överhuvudtaget vill få den minsta lilla respekt i backen byter du till en vit, ceris eller ljusblå hjälm NU! Och till dessa passar ett par vita goggels perfekt.

;-) / MM

..

VITA goggles. det e snyggt med kontrast, som någon påpekade ovan..

/Pinn (har svart HiFi hjälm och vita crowbar

:)

Att bara fråga, klart du ska ha dom vita så jävla cleant ju. borde ju passa till ngt snyggt rosa skidställ med mysig beige pälskrage. du kommer vara så jävla clean.

Rydellen sa:
Dagens ilandsproblem? Tror en liten pojke i Somalia hade varit nöjd med vare sig svarta eller vita, men han ska inte ha dem till skidåkning. Utan för att hålla flugorna borta från ögonen.
här har vi en kille som alltid åt upp kålpuddingen, trots att det var så sjukt äckligt. "tänk på barnen i somalia, de hade fan vart glada för lite kålpudding"

Sorry men du har köpt fel grejor. Jag har 100% säkra indikationer (Carl B Foggerty på PM du vet) på att just Oakley A-frame är på väg ut ur trenden. I februari är dom ohjälpligt och helt ute och då står du där! Nä vi ser Sym-Boss (TM) nya öga T'Rrope A Hi-Lo Series (jävvla tur du har! Vita md lite metall i!) som det hetaste heta just nu. MEN, om Oakley är dyra så är Sym-Boss grejjor en faktor 10 upp. Men kolla gärna deras www.symboss.com och beställ...

/A

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp